Alla inlägg under mars 2013

Av Jonna Nyström - 25 mars 2013 09:46

Sitter och försöker räkna lite matte inför eftermiddagens mattelektion, men det funkar inte så bra. Är dålig på matte och just geometri, jag håller just nu på med volym och cylinder uträkningar. Är där någon som är duktig så får ni gärna hjälpa mig, nu ska jag fortsätta så ses vi senare. Ha det gott därute   

Av Jonna Nyström - 21 mars 2013 22:29

Godnatt bloggen, vi ses imorgon igen, ni får ha en bra kväll och natt  

Av Jonna Nyström - 21 mars 2013 19:13

Nu har jag varit hemma ett par timmar och har det gott, det är ishockey på tv och jag chattar runt på olika chattar och har det bra. I morgon är det skola och jobb som gäller, och på lördag ska jag ut och gå med min kompis. Sen ska jag hem och tvätta fönster och efter det ska jag mysa och ha det gott. Då får jag äta godis och annat gott, så lördagarna är min favoritdag.   

Av Jonna Nyström - 21 mars 2013 15:43

Idag stortrivs jag på jobbet, har varit i skolan och haft engelska och nu sitter jag i receptionen och ska strax gå hem och ta det lugnt. Se om det är någon sport på tv som man kan se på,här på Fontänhuset har dom ungdomskväll i kväll dom ska planera fler ungdomskvällar. Nu ska jag gå men kommer kanske in ikväll igen, annars ses vi imorgon igen..  

Av Jonna Nyström - 20 mars 2013 11:11

Nu sitter jag här på Fontänhuset och försöker göra lite engelska, det är kul att ha engelska man lär sig så mycket. Så nu ska jag fortsätta att plugga så ses vi senare..   

Av Jonna Nyström - 18 mars 2013 11:32

Just nu är jag på Fontänhuset och har det gott, men är lite rastlös men det går över snart. Ska gå vår vanliga middagspromenad, just nu skiner solen men det blåser kallt som sjutton. Helgen har varit lugn, i Löradgs var jag ute och gicke en promenad och sedan myste jag i soffan hela dagen. I går var vi ute och gick i Heberg det var roligt och fint, vi har en backe som heter rådjursbacken den är lång och jobbig.  När jag kom upp för den så hade det tagit 7 minuter och trettio sekunder att gå upp för den, då mådde jag fysikt illa men det gick över rätt snabbt igen. När vi kom hem duschade vi och åt soppa och smörgås, sen somnade jag i soffan och sov mig igenom kvällen var bara vaken då och då. Nu ska jag gå och äta ses senare... Kommer in och bloggar mer  

Av Jonna Nyström - 16 mars 2013 18:57

Hej bloggen, ska äta nu, har haft en lugn dag med promenad och vila. nu tittar jag på tv och dricker kaffe med hasselnötslikör... Ni får ha det så gott därute

Av Jonna Nyström - 15 mars 2013 14:42

Nu ska jag snart gå hem, är på fontänhuset och dricker kaffe. Har haft matte och engelska idag, så nu blir det att gå hem och mysa med mannen i mitt liv.... Puss och kram till er alla  

Presentation


jag på Gotland 2006

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards