Alla inlägg under februari 2013

Av Jonna Nyström - 28 februari 2013 23:01

Hej allihopa, ska krypa ner i snarkofagen, har varit en bra dag idag. har varit i skolan och på Fontänhuset. I morgon har jag matte och engelska på  tapeten, och sedan ska jag till fontänhuset, skriver mer imorgon...   

Hem

Av Jonna Nyström - 28 februari 2013 15:48

Nu har jag varit i skolan, och sitter på Fontänhuset och ska snart gå hem till min goa man. Kommer in och bloggar ikväll igen...  

Av Jonna Nyström - 28 februari 2013 11:13

jag ska snart gå och äta för idag börjar jag skolan 12:30, så jag äter 11:40 så har jag tid att koppla av innan jag ska gå. I dag blir det kålpudding med potatis sås och sallad, och hinner jag ska jag äta ett äpple till efterätt. Efter skolan går jag till Fontänhuset igen, jag är där just nu,och har det gott fast jag är rastlös och lite nere men det går över igen.Jag längtar efter min man, det är skönt att göra det för då är det extra gott att komma hem.... Nu ska jag gå och äta så ses vi senare när jag kommer hem från jobb och skola.... Kram på er alla  

Av Jonna Nyström - 27 februari 2013 21:34

Vill bara säga godnatt, har haft en bra dag idag, har varit på Fontänhuset och så har jag varit och badat. Nu har jag tittat på Brottet och the big c, två bra serier som jag följer. Nu säger jag godnatt så ses vi imorgon igen....   

Av Jonna Nyström - 27 februari 2013 11:52

Nu är det snart lunch, jag ska ha wokgryta idag och de andra ska ha helstekt falukorv och potatismos. Sen är det dags att åka och simma på Klitterbadet som friskvård, sen är det dags att gå hem till min goa man. Efter lunch blir det lunchpromenad, det är skönt att gå den promenaden för jag får ihop mina steg.....    Bloggar mer senare

Av Jonna Nyström - 27 februari 2013 10:07

I dag är en ny dag, är på Fontänhuset och jobbar, sitter i receptionen och svarar i telefon och tar emot besök. Det är skönt att skriva av sig ibland, det behövs och just nu är jag känslig för månen. Nu ska jag fortsätta jobba så kommer jag in mellan varven och skriver mer ....  

Av Jonna Nyström - 26 februari 2013 13:37

Nu ska jag gå till skolan, min kompis har inte kommit än så jag får gå ändå. Ska ha matte och det är geometri som gäller. hade prov som jag inte godkändes i, så jag får göra om det igen..... Vi ses ikväll igen och då ska jag blogga ännu mer.....  

Av Jonna Nyström - 26 februari 2013 11:15

Hejsan! Är på Fontänhuset och är rastlös som sjutton,   är troligtvis månen som gör det. Har inte haft känning av den på ett tag, men nu har jag det igen. Förra gången hade jag också känning av den, inte alls kul att ha det. Men jag ska ut och gå vår vanliga middagspromenad så får vi se om det blir bättre, sen är det skola igen skulle haft engelska imorse men lärarinnan var sjuk så det blev ingen engelska idag. Så jag gick till Fontänhuset istället för att gå hem, och nu väntar jag på min kompis att hon ska komma. Nu är det snart mat, det blir wokgryta för min del och dom andra ska ha olika sorters pajer idag....    Kommer in senare och skriver mer

Presentation


jag på Gotland 2006

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards